Det känns

Är inne på andra arbetsveckan efter semester... Och det känns alltså. Gud va jag inte vill jobba just nu! Men det tar nog ett par veckor tills man känner att det ändå är okej att jobba. När Daniel gått tillbaka till jobbet och Mollan är på dagis. Men just nu är det bara bläää!
Undra om jag kommer jobba kvar på mitt jobb hela livet? Jag hoppas inte det. Vill inte va den kärringen som jobbar i 40år på samma jobb och blir sur och grinig när ett par skrikiga ungar kommer in.
Nej, men det är bekvämt... Har bra chefer, bästa kollegorna, hyfsad lön. Byter jag jobb tvivlar jag på att jag kommer få så bra chefer som dom jag har nu. Inget rövslick, utan helt seriöst. Tror min kollega Helene håller med om det.
 
Hur som helst så i morgon jobbar jag bara 8-15 som tur är. Så hoppas på fint vänder då så man kan åka ut till stranden och bada lite och umgås med familjen. Just nu sitter jag och gapar något väldigt, är så trött! Får att hoppa till kojs så man kommer upp och är människa i morgon med.
 
Sov gott ni

Kommentarer
Postat av: Lena

Klart du inte har lust jobba nu när resten av din familj är hemma och dessutom har du ej haft tillräckligt lång semester för att va utvilad.
Nu blev det ju så pga dagis men nästa år kollar du och Daniel med oss andra i släkten så kanske det passar in så vi kan ta sötnosen någon vecka och då får ni mer tid till semester ihop :-D

2013-08-02 @ 00:04:32
Postat av: Lena

Va gäller jobbet Josse . . . va glad att du trivs och har det bra, jag tror aldrig jag hört dig säga nåt negativt. Så länge du tycker det känns rätt, det är såklart aldrig fel att läsa vidare eller byta yrke om du någon gång känner för det.
Haha skulle va kul se dig som gammal grinig kärring ;-)

2013-08-02 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0