Barnvakt

Det gick ju galant att vara trebarns-morsa... Men nej tack. Inte två små skitungar och en stor som pratar i ett i ett. Då nöjer jag mig med Molly ett bra tag till. Alla var sams med Molly var rädd när Melvin närmade sig först och grina å grina men sen mot slutet gnydde hon bara sen stack iväg och lekte en annanstans. Bäst du vänjer dig Molly, för Melvan kommer gå på samma dagis! Vi byggde koja, hoppa studsmatta, käkade banan och lekte och rev ut alla leksaker som nästan fanns!
 
Mitt älskade barn däcka med en gång i spjällsängen när vi kom hem så då kila jag ner till garaget och hämtade upp sista byrån som nu är färdig så skall jag sätta den på plats och när älskade pappan kommer hem skall vi sätta upp resten som sagt. Ikväll blir det hämtmat med lillasyster som kom med förslaget. Daniel vet ingenting än, men tror inte det blir så mycket protester på den fronten inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0