Vilken dag!

Mitt huvud sprängs, mina fötter går snart av, min kropp stänger snart av. Herregud vilken dag!
Jag börjar ju nu med att jobba hela fredagar, det vill säga 8-19:30 mördat passet men älskar det ändå. Manär där först och går därifrån sist.
Vanligt vis såhär så brukar ju räkorna kosta runt 200lappen idag kosta dom 149:-kg Det märktes skall ni veta.
Det var 4år sen flasback! Då räkorna låg på 89-99:-kg. Folk var som galna!
Tack och lov kom en av våra chefer för att lasta av oss så vi fick gå på raster för det hade inte fungerat annars. Från typ tolv till halv sex var det fem-femton pers i kö nonstop.
Idag har jag även bestämt mig för att göra mig av med Conversen på jobbet. Det går inte. Måste ha riktiga skor nu, får se om det går att gå med fötterna i morgon!
 
Och idoten Josefine åt till totalt mat idag? En smörgås, bravo. Och Josefine drack totalt idag? två glas vatten, bravo. Så tätt man kan vara. Mitt huvud spränger mer än någonsin! Har ätit lite fisk förut iallafall och tog ett kokhett bad så huvudvärken har minskat något. Men icke har vi Ipren eller Alvedon hemma. Får sova bort det sen då. Tack och lov är det inte migrän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0