Som jag misstänkte!

Det var snökaos igår kväll alltså. Jag skjutsade hem Bella vid halv elva tror jag klockan var och det var typ 3dm snö ute. Inget skottat. Slirade ut från parkeringen och sen ut på stora vägen där hade dom iallafall skottat lite men shit för snö! Gick knappt att komma fram. En vän till mig smsa och sa att hon inte kom upp för hennes backe och blev stående i backen men tillslut kom upp. Panik! Tur att jag inte bor på någon kulle.
 
Morgonen gjordes klockan åtta då Molly hade svårt för att ligga still så vi gick upp och lekte lite. Jag satte i ett par bilder i ramarna som står på byrån i Mollys rum. Blev fint :)
Idag kommer Mollys farmor och faster hit på besök från Göteborg, vi skall åka en tur till Norge å få köpt blöjorna.
 
Och som jag misstänkte är det plusgrader idag och snön börjar försvinna. Vad är mening med detta? Kom inte alls eller stanna kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0