Ska vi läsa?

Jag måste få skryta nu lite över min prinsessa ♥ Igår när Daniel kom hem från jobbet så la vi oss alla i stora sängen och myste och busade som vi alltid brukar göra när pappan kommer hem.
Så bad jag Molly att hämta sin bok så vi kan läsa lite, den låg i hennes rum på bordet vid fönstret. "Kan du hämta boken så vi kan läsa? Den är i ditt rum Molly"
Hon kollade på mig och traskade iväg, och kom tillbaka med boken i handen! SÅ duktigt! ♥ Är så stolt över henne att ni anar inte!
 
 
En bild ur arkivet

Kommentarer
Postat av: Lena

Man slutar aldrig förundras över dom små liven :-)
Hihi hon ser proffsig ut då hon håller boken, som värsta bokpresentatören . . .
- Ja det här är en annan god klassiker som jag kan rekommendera, en favorit just nu faktiskt .
Den handlar om en lite glömsk björn och hans vänner ;-)

2013-01-10 @ 12:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0