Räkfrossa

Hämtade Bella när hon slutade jobbet klockan sju idag å åkte vi till min arbetsplats och fixade räkor. Goooott!
Blev helt sjukt mätt att jag fick nästintill rulla ut till bilen när jag skulle åka hem. Men vi hade det mysigt vi Bellis ♥
 
Väl hemma blev jag tung som en sten typ. Orkade ingenting. Satte mig vid datorn för att återigen få kollat på de där med Handels förbud & a-kassa då det måste blivit fel. Fick se ännu mer fel som Dom har gjort. Jag orkar inte! Känner att gråten sitter i halsen och jag vill bara slänga mig ut igenom fönstret å slippa de! Orkar verkligen inte! Två gånger fick jag skriva hur mycket jag tjänar och vart jag arbetar och att jag vill va med i a-kassa si och så och ÄNDÅ lyckas dom få det att bli så fel så att jag nu tydligen jobbar på något helt annat ställe?! WHAT?
Får ta och ringa i morgon å hoppas på att det blir rätt.
 
Nej nu skall tjurkärringen gå och lägga sig. Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Lena

Samla kraft Josse, man måste va stark och pigg då man ska kontakta dom, seriöst.
Blir på nåt sätt alltid krångligt och inte verkar dom lärt sig nåt på 20 år då mina va små ;-)

2013-01-09 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0