Omvårdnad och thé

Jag somnade och sov i drygt en timma när Daniel kom hem förut vid halv sex. Crap! Hur fasiken skall jag nu kunna somna till kvällen? Jaja, som tur var sov jag så grymt skönt att jag inte ens hörde mobilen ringa ett antal gånger. Tack Daniel för att du tog Mollsan så jag fick sova ostört ♥
 
Nu har jag lite omvårdnad av mina naglar, kände för att vara lite rolig och kletade på svart nagellack till mina små små korta tjocka naglar. Jag har alltid gillat att ha långa naglar men när jag var gravid vart det omöjligt. Jag spydde ju som en gris och allt skit som kom under naglarna fick mig att spy ännu mer. Smuts under naglarna är uääk, fjäll från fisk när jag jobbade är ännu mer UÄÄÄK. Sen dess - korta naglar som gäller!
 
Finns absolut ingenting på TV nu heller. Jag kollade lite på Svenska Hollywood fruar... Ja, vad skall man säga om Anna Anka. Jag orkar inte ens. Vissa saker kan hon säga jävligt bra men andra, snälla nån.
Men nu sitter jag iallafall med en kopp av min favorit thé citron men en skvätt mjölk i och kollar på Charlies änglar som går på sexan. Funkar bra när det är dött annars på de andra tvkanalerna.

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Gravid

Men tacktacktack! Vad glad jag blir! :)

2013-01-09 @ 10:13:05
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0