Oh my gosh!

Trots att jag nästintill svor på att jag inte skulle lämna huset så dröjde det inte allt för länge tills Ajka smsade och frågade om vi ville komma och fika hos hennes föräldrar. Så vi tog på oss alla kläder och gick dit. Kallt som sjutton! Jag glömde ju såklart att ha på mig mina termobyxor. Vem kan glömma något sånt undrar jag? Molly hade det gott i vagnen iallafall och satt idag framåtvänd och kollade på alla träd.
 
Ajkas föräldrar bor i de området jag och Daniel vill bygga hus i. Och deras hus, OH MY GOSH! Det är så fint! Jag är ruggit avundsjuk på dom att dom får bo i de vackra huset. Jag vill också ha stora ytor, jag vill också ha en köks ö, jag vill ha ett fräscht och stort kök att laga mat i! Blir så mycket roligare att laga då!
 
Hela familjen Karlsson var hemma och busade med Molly. Gillar dom väldigt mycket, tror även Molly gillar dom nu med. Hade vart så bra att bo i samma område som dom så hade Molly kunnat hälsa på farbror Sven-Erik och tant Kerstin, eller hur Ajka ;)
 

Kommentarer
Postat av: ajkaSjakals

Åh ja absolut hoppas verkligen ni flyttar ditt i framtiden :) åh ja de älska lilla Molly :)

2013-01-23 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0