My new BFF

Blev hämtad av Marcus förut vid fyra så åkte vi hem till dom för att fika lite och ta kort på Melvin. Dom vill ha en tavla på honom i ett års present. Vi gav en stor tavla på Minea när hon fyllde ett. Minea var betydligt mer lugnare än Melvin då. Melvin är ÖVERALLT, jag var helt svett! Tyvärr så har jag inte förstått hur kameran fungerar än trots att jag köpte den för ungefär 5år sedan. Men då körde man på Auto. Nu när Daniel använder den med ställer han in massa så är på Manuellt nu så bilderna blir grymt bra. Har användarboken här bredvid mig, blir att läsa nogrant ur den ikväll. Samt googla på internet för tips!
 
Hur som helst. Minea gjorde ett armband till mig. Jag frågade ju henne om jag kunde få ett armband av henne för ett tag sen "Det ordnar jag!" fick jag till svar och nu har jag ett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0