Måste, verkligen måste!

Min utväxt är värre än värst nu. Att jag ens kan gå omkring och visa mig såhär. Men när jag har uppsatt hår syns det inte så värst ut som tur är.
Jag måste få tummen ur och färga håret! Men jag kan inte göra det själv. Är så rädd för att det skall vli fula fläckar här och där som jag missat sedan har jag ju tyvärr inte några ögon i nacken så jag kan se där bak.
 
Kom på en briljant idé här nu förut. Att vi skall ju till Torslans på lördag till Daniels familj... Där finns det ju en liten Zara som kanske vill hjälpa mig att färga håret ;) Samt kanske klippa topparna på håret :) Hoppas hon är hemma då när vi besöker dom.
 

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag är hemma:p

Svar: JAAA! Vill du hjälpa mig? :)
Josefine Eriksen

2013-01-10 @ 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0