Kalas för farfar

I morgon egentligen fyller farfar Stefan år men dom hade ett litet kalas idag istället få vi inte har någon möjlighet att åka dit en vardag för att fira. Det bjöds på GODA bullar. Samt en jättegod Brittatårta eller något liknande tror jag den hette.
 
Förövrigt så ser ni på bilden ovan hur mitt hår blev. Väldigt ljust! Men efter ett par tvättar blir det nog bra, hoppas jag ;) Tack Zara för hjälpen ♥
 
Nu är vi hemma iallafall. Skall bli skönt att får sova i egen säng. Slippa ha katter rrunt omkring mig :P Borta bra men hemma bäst! Så är de! Sitter just nu i telefon med min käääära goda vän Alex, ÄLSKAR DIG!
 
Nu skall jag bränna några filmer till en arbetskollega sen kasta mig ner i soffan med ett par ostbågar. Sköna söndag ♥

Kommentarer
Postat av: Gudmor Alex

Jag ÄLSKAR dig med blondie Poh! ;) ❤❤❤

2013-01-13 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0