I'M BACK!

Saknat mig? Det borde ni ha gjort! Jag har saknat er!
För att klargöra lite så hade jag skrivit fel epost-adress hade skrivit .se istället för .com så det var inte konstigt att jag inte kunde logga in. Jag fick ju maila blogg.se så nu har dom fixat så att jag kan logga in igen.
I början så vart det faktiskt ganska skönt att inte blogga. Nu hade jag ju en anledning till varför jag inte kunde, men nu idag och igår så vart det BLOOOGGAAA! Det är ju det jag nästan alltid gör på kvällarna. Är ju min grej så att säga ;)
 
Slänger in ett par bilder från Insagram pohens som jag heter där. Jag tog med mig kära lillasyster på promenad in till stan i de -12 gradiga vädret. Solen sken och vi tog oss en kaffe och satte oss i solen. Det var ljuvligt! Jag brukar alltid annars få extrem huvudvärk när solen skiner och är kallt ute, men hade på mig keps så den skymte solen.
 
Som ni ser på en av bilderna här vi fina Molly som har hittat sina näsborrar. Dom är tydligen väldigt roliga att peta i och se hur långt fingret går in. Även väldigt roligt att stoppa in fingret i mammas eller pappas näsborrar när dom halvsover. Tycker inte vi är roligt iallafall... Rackar-unge ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

ÄNTLIGEN !!!!
Som jag längtat

2013-01-22 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0