För bra för att vara sann

Så kom Daniel hem idag och berättade att hans chef vill att Daniel går varannan vecka till klockan 15 och varannan 18. Jag visste att det var för bra för att vara sant!
Jag kan inte rubba mina tider då det jag tror jag kommer få mindre timmar men efter ett tag så har jag fått till det... Tror jag. Dock ena veckan blir kämpigt för Mollan. Långa dagar. 8tim, 8,5tim och 9,5 timmar på dagarna. Tur är väl att hon bara går dessa tre dagar den veckan och är ledig resten.
Men skall se om jag kan hitta någon vänlig själ som kan hämta Molly tidigare någon dag och ha henne hos dem tills Daniel slutar vid sex.
 
Nu skall jag lägga alla tider och siffror åt sidan och kolla på några avsnitt av såklart Big Bang Theory.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka dagar i veckan blir långa?
Vi kan försöka passa in så att vi kommer upp en sån dag och hämtar hem henne tidigare.

Svar: Är det inte onödigt för er del att åka den långa vägen då? Hade vart snällt annars om det fungerat. Smsa mig om de sen när du vaknat, vill inte väcka dig :)
Josefine Eriksen

2013-01-29 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0