Efter träning

 
Är nyss hemkommen från ett hoppis & skuttis pass. Damn, det känns att man inte vart igång på ett rejält tag iallafall. Det var gratis idag så man kan få testa på så hade dom mixat ett pass så det var Dans & Bas efter varandra. Innan så har jag tyckt att dans verkar vara asskoj ju. Men shit. Det där var ingenting för mig, det är en sak som är säker. Jag tycker ändå jag har grym koordination och håller rythm bra men de där. Det var byte av rörelse hela tiden! Sen var det knökat med folk i gympasalen så man såg ju knappt var ledaren gjorde för rörelser!

Men sen när Bas kom igång så kände man igen sig, detta är någonting jag kan och känner mig riktigt grym på. Kommer ihåg absolut första gången jag var på ett sånt pass och man skulle göra armhävningar.. Pff! Jag klara EN! Innan jag sluta för jag blev gravid så klara jag uppemot 20-25st och var grymt stolt över mig själv. Idag klarade jag faktiskt 10 inte så pjåkigt faktiskt om jag får säga det själv :)
 
Nu ska jag lägga mig i soffan med min goda hallon-blåbär-naturell-lätt-yoghurt-smoothie och kolla på något som går på TV. Finns alltid något kasst att se på :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dutti flicka! Fortsätt så :D

Svar: Tack :D <3
Josefine Eriksen

2013-01-22 @ 21:07:07
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Åh va gott!

Svar: Väldigt gott :)
Josefine Eriksen

2013-01-25 @ 21:11:07
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0