Alla längtar!

Bilder från min storasysters och hennes mans bröllop. Så fint bröllop!
 
Jag vill så gärna gifta mig. Jag och Bella kan sitta och prata om hur vårt bröllop skall vara. Vad för klänning jag skall ha, vad för klänning Bella skall ha skor hon skall ha på sig. Ett tag så satt vi faktiskt och tänkte ut hur det skulle se ut i lokalen med bordsplaceringar (!!!) Då har det kanske gått lite för långt?
Tessan kom och såg vad vi höll på oss och gav oss massa tips och började även hon prata om de. Avlånga bord eller runda bord. Tips efter tips ♥
Hon berättade för sin man Marcus som blev grymt taggad! "Fan är det sant? Nu blir det fest! Fan va grymt"
Min vän och min arbetskollega vill att vi skall gifta oss då dom får gå på bröllop. ALLA vill. Förutom Daniel ;) Haha! Eller han vill men inte än. Först ville han ha barn innan. Nu vill han ha hus innan. Den karln har en del krav.
 
Men jag kan inte låtas drömma mig bort i dessa tankar! Vet hur min klänning skall se ut, vit och stor och pluffsig (just nu iallafall) Jag vet vad det skall stå i ringarna. Fattas bara en villig man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0