Välkommen måndag!

 
Hej alla mina kära vänner! Har ni haft en bra helg? Det har vi! Trots arbete varje dag så jag och Daniel inte hunnit ses så mycket så har helgen varit bra. 
Jag jobbade i lördags och Daniel jobbade igår och är på jobb idag med. Lämnade Molly på dagis klockan 9-11 idag, dom ville att hon skulle komma en sväng i och med det har varit helg och hon är ju nyinskolad så hon inte skulle bli orolig i morgon när hon skall vara där längre. Jobbar egentligen till halv fem, men skall försöka få gå klockan tre och hämna Molly tidigare då dom ville de första veckan nu.
Har fått köpt lite kläder som jag skall visa er senare. Nu regnar de faktiskt ute, första gången på riktigt, riktigt länge. Hoppas all snö regnat bort nu då så vi kan få lite vååååår!

Kommentarer
Postat av: Lena

Fin tröja på fin unge :-D

2013-02-18 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0