Vakna upp till detta

Inatt har det då Inte varit en bra natt för varken mig eller Molly. Usch och fy! Kändes som hon var spädbarn igen. Först vakna hon till och från flera gånger mellan 20-23. Sen vakna hon vid två och vägra somna om, bytte blöja gav henne välling men hon vägra somna om i sin säng!
La henne mellan mig och Daniel men där som hon inte mycket alls. Knorrade hela tiden, testade lägga henne i sin egna säg funkade inte tillslut när klockan var fyra la jag henne i vagnen men ingen sömn där inte. När klockan var fem gav jag upp. Stängde dörren till vårt sovrum så fick hon röja i sovrummet med oss bäst hon ville.
När Daniel gick upp vid sju tror jag? Var Molly men han så jag fick sova en halvtimma iallafall.
Trött mama!
 
Men när jag väl öppnade mina ögon helt vid åtta någongång så insåg jag ju att det faktiskt var massa snö ute! Nu skall vi ut och ta oss en tur! Äntligen. Snön har ju aldrig legat kvar såpass att Molly kan vara vaken och faktiskt njuta av lite snö.
 
 
Hon tyckte allt att det var roligt med snön! När hon satt i pulkan så lutade hon sig åt sidan och stoppa ner handen i snön. Då fick man ju massa snö på handen! Wow ;) Herregud, att du skall börja på dagis nästa vecka, helt ofattbart ♥
 
Vi stannade till vid en lekpark dock inte våran då den är under uppbyggnad utan en annan, där Molly fick gå lite själv, hon sprang så fort hon nu kan göra i snön och skrattade. Vi tog lite mellis en festis päron. Första gången Molly drack en sån, blev populärt :) Men att bli upptagen när man går är inte populärt iallafall, skriker och sparkas och ibland även slåss. Roligt! Hon slåss väldigt mycket numera, bara mig, inte Daniel jag försöker säga till henne men hon bara flinar åt mig och sen får jag ett slag igen. 
 
Nu är vi hemma, haft en liten incident då Molly ramla ner från TVbänken baklänges, tror hon blev mest rädd för det gick över fort. Just nu är hon i den fas då hon gör ALLT hon inte får göra, klättra upp i soffan, klättra upp på TVbänken både bakom och framför. Denna gång hann jag inte se att hon var där innan hon ramlade. Lilla barn!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vild unge ;-)
Det va därför Josse, helt av omtanke för dig som jag sa du kanske ska vänta lite med att byta till större säng ;-)
Förstår du va hon kan hitta på då hon säkert snart kan öppna dörrar oxå.
Men OJ va snö ni fått igen.
Vi fick lite en natt men det regnade strax bort och nu har vi haft sol i 2 dagar :-) gott

2013-02-05 @ 12:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0