VAB

Jag misstänkte det. Igår kväll så sov Molly väldigt oroligt. Kunde inte bestämma sig om hur hon skulle ligga. På rygg, sida, mage. Man var tvungen att puffa på hennes lilla rumpa för att hon skulle somna om. Sen klockan tre så vaknade hon och var så ledsen. Inte konstigt alls, hon var KOKHET stackarn.
Fick lite välling och en famn att somna om i men var svårt de. När klockan var runt en halv sex var hon inte lika varm så tog tempen och då hade hon 37,8 så vi fick stanna hemma från både dagis och arbeta jag och Molly. Bli även hemma i morgon med.
Har så dåligt samvete att jag lämna Helene i skiten på jobbet. vi är redan två man kort så nu får hon nästan jobba själv. Imorgon har jag ingen aning om hur vi skall göra. Jag ska stänga själv, Daniel jobbar till klockan sex. Får höra om Daniel kan ha VAB istället i morgon då det är kris på vårt jobb. Idag kunde han tydligen inte vara hemma...
 
Åtta så somnade hon om ordentligt iallafall och sov en timma, vaknade inte ens när mina alarm gick igång. Hon hade 38,0 vid halv tio och nu är hon som vanligt, springer omkring, gör hyss, känns inte varm något större. Dock äter hon lite dåligt men. Nu ligger hon iallafall i sin säng och försöker sova. Jag har städat lägenheten, funderar sen på om vi skall ta oss en liten promenad. Solen skiner och det är blå himmel. Var 18grader i solen förut när jag kikade på termometern! Vår, välkommen!

Kommentarer
Postat av: Lena

Välkommen till vabruari ;-)

2013-02-19 @ 18:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0