Tröttare än tröttast

 
Åh mina ögon! Min kropp! Igår eftermiddag så bytte jag en härlig blöja på Molly. Min första tanke: Magsjuka, välkommen! Helvete! Därför hon varit så gnällig hela dagen och varför hon lagt fjärtar hela dagen som luktat död huggorm.
Daniel fick ta hand om Molly sista stunden innan hon skulle sova så åkte jag iväg till Coop för att göra lite ärenden, hämta paket, leverera en räkback till min gudmor, handla osv. Sen åkte jag hem till min mor & far och hämtade upp mamma för vi skulle på Hoppis och Skuttis.
Där fick jag verkligen veta att jag levde, otränad som en annan är vart jag helt slut när allt var klart, så skönt dock. Hem och göra i ordning en tonfisk röra och äggsmörgås sen in i duschen medan äggen koka. Sätta sig ner i soffan med ett par avsnitt av Vänner ♥
 
När klockan var 23 sov jag och då var Daniel fortfarande uppe, men han väckte mig klockan 01 då han skulle packa allt för jobbet så jag fick ta Mollan som inte var glad. Lite blöjbyte och samtidigt en alvedon då hon kändes varm stackarn, en flaska välling så sov hon ett par timmar utan uppehåll. Men sen ville hon inte somna, eller jo, på mig när jag stod upp så lutade hon sitt huvud mot min axel och somna, men så fort jag la ner henne i sängen så börja hon vrida och vända sig. Nr hon väl kom till ro låg hon på magen i fosterställning men sen vakna snabbt ige. Därför vart det ingen idé att lägga henne i vagnen fastspänd.
 
Tror klockan var fem då jag la henne på min arm i vår säng då hon sov nån timma men sen rulla omkring igen, sen gick Daniel upp så då kunde vi lika gärna också traska upp. Hon känns inte så jättevarmt nu, bytte blöja och denna gång var det inte Magsjuke-varning, Skönt! Hon är pigg som en lärka. Kutar omkring här i full fart, skrattar och pratar för fulla muggar! Tror det kanske är någon tand på G eller något då? För magsjuka verkar hon ju inte ha som tur är! Hade suttit fint med de nu när det är inskolning till veckan...
 
Nu sitter hon och äter småbitar av en banan samtidigt som hon kollar på Pingu som jag laddat ner. Någon som har tips på film/program hon kan se? Hon älskar när det är massa musik! Vi har ju sett Babblarna på Youtube men verkar bara vara klipp och inga filmer? Tråkigt.
Men iallafall, kom med förslag, massa förslag så får vi se var hon gillar :)
 

Kommentarer
Postat av: elin23

vår dotter älskar teletubbies. Där pratar dom ju lite också, så hon snappar upp vissa ord och så. Så gulligt :)Kanske vore nåt att testa?

Svar: Jag har testat de, men är för segt för henne haha :P Skall tydligen va fart och fläkt :P
Josefine Eriksen

2013-02-06 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0