Synd om oss

Är riktigt synd om oss här. Feber är tack och lov borta från Molly. Istället har förkyldningen brutit ut totalt och det rinner från näsan nonstop. Ögonen är igen klistrade efter en natt och att ta bort de är inget roligt, värker för mig eller Molly stackarn. Vi var ju på sjukan och dom så att de är en kraftig öroninflammation så hon ska vårdas med antibiotika. Droppar att ha i ögonen morgon och kväll. Och jag har sån tur, NOT att jag har även fått inflammation i ögonen med. Varar inte något för mig än, men är rött o ögonen och locken är svullna och jag klarar knappt av att hålla ögonlocken uppe. Plus att över natten här nu så har även jag åkt på förkyldningen så jag och Molly är hemma idag och i helgen från jobb.

Kommentarer
Postat av: Lena

Sötnosar :-)
Krya på er

2013-02-22 @ 23:00:59
Postat av: Alexandra

Usch! Krya på er! Nellie är oxå dålig med influensa sen förra veckan plus ett krupp anfall i torsdags. :( men snart är våren här och då minskar ju sjukdomarna för hoppningsvis! :)

Svar: Åh fy! Krya på er med, inget roligt de där..Ja, hoppas våren kommer hit NUU!!!!!
Josefine Eriksen

2013-02-23 @ 10:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0