Storhandlat

 
Nu har jag precis ställt in maten i ugnen. Är tydligen bara jag som skall äta sen. Daniel hade redan ätit. Suck... Men desto mer till mig! Nej men får väl spara till han så han kan äta senare ikväll/natt.
På kvällens meny står det pommes, fläskytterfile mango/chilli-marinerad, stekta champinjoner, sparris inlindad i bacon och beasås ♥ Mmmm vattnas i munnen på mig. Är hungrig!!!
 
Fick med mig Alex att följa med och handla. Tack älskling ♥Blir så mycket roligare då, och enklare framför allt! Köpte American pancakes mix. Skall bli kul att se hur de smakar och om det är någon stor skillnad från de svenska pankakorna/plättarna.
 
Fick även syn på en flaska bodylotion med coconut-lukt. Alltså maj gåd va gott den luktar!!! Köpte med mig två flaskor hem så jag har ett bra tag. Tänkt, nyduschad och nyrakade ben och coconutlotion på de. Kan inte bli mer än fräschare!
 
Nej nu skall jag titta till maten och fixa i ordning tv:n för serie tittande. Ikväll blir det massvis med Vänner avsnitt!

Kommentarer
Postat av: Gudmor Alex

Följer så gärna med dig & handlar vet du väl snutt <33

2013-02-24 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0