Ögoninflammation

Igår var Daniel hemma med Molly och jag fick jobba. Va härligt att komma iväg hemifrån. Stängde butiken själv på kvällen. Är skönt de då, tar längre tid men är ändå skönt :)
 
Innan jag gick iväg till jobbet tempade jag Molly och då hade hon 37.0 men sen mot kvällen hade hon 37,8 så blev hemma idag med. Men sen har hon åkt på ögoninflammation också. Suck. Det är väl så typiskt. Hennes ögon va igen varade hon hon kunde inte öppna ögonen så fick badda med bomull med vatten och det var inte så populärt men nu kan hon se iallfall och det är nästan tomt från var.
Efter att ha pratat med 1177 så fick vi en tid på sjukhuset klockan tio så vi ska dit så får dom undersöka henne och förhoppningsvis får vi lite salva eller droppar med oss.
Jag har också lyckats få inflammation i ena ögat, men inte så illa än är det, lite svullet och är lite röd i ögat så får hoppas det inte blir mer än så.
 
Men på måndag hoppas jag på nya friska tag så Mollan kan få börja på dagis. Känner att denna vecka kommer de bli dåligt med uppdatering. Har ingen ork till blogg sen är det en del saker jag måste ta itu med här hemma.
Men om vi inte hörs innan så hoppas jag att ni alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0