Nytt

 
Nu har vi kommit hem från vår lilla promenad. Jisses va skönt det var ute. Jag skippade termobyxorna och tur var väl de, det var milt och skönt. Började snöa lite smått i mellanåt.
Vi gick iallfall in på Kronans droghandel och fick köpt flytande Alvedon till hjärtat. Numera går det inte att ha stolpiller för henne för hon vänder sig och skriker och sparkas så vi får satsa på flytande och hoppas det blir bättre. Köpte en termometer. Vi köpte ju en innan Mollan föddes, guldvärt då det går på typ 5-10sek sen får man resultatet. Men den gick sönder så då lånade vi en av mamma och pappa men den tog ju sån tiiiiiid.
Så nu har vi köpt en supersnabb med. Skulle även köpa Alvedon till mig med men det glömde jag ju såklart!
Som tur är har dom sånt på Coop nu så jag stack dit och köpte lite mjölk och frukt med.
 
Gick faktiskt in på Lindex med, var ett tag sedan jag var där, jag köper ju vääldigt sällan kläder och nu har Molly fått kläder i julklapp och i present samt innan så har vi köpt ett par storlekar större så hon kan använda de längre så inget köpt där inne på länge. Men nu köpte jag lite nya baskläder. Får ha lite ombyte på dagis med när hon börjar, hon fick ett par fina bodys av faster när hon fyllde år, dom blir perfekta till dagis, långärmade och i body sen så har hon ett par svarta mjukbyxor sen innan så dessa jag köpt nu då. Så skall vi nog klara oss tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0