Ny klocka ♥

Vill börja först med att tacka min älskling som satt uppe och spelade hela natten enda till klockan fyra och när Mollan vakna så avbröt han spelet och natte och pysslade om Molly så jag har kunnat få sova en hel natt. Eller ja, jag gick och la mig halv tolv tror jag och vaknade halv åtta när hon var i vår säng och hoppade. Så då gick jag och skruttan upp och gjorde oss i ordning.
 
VId tio så hämtade vi upp Ajka och åkte tillsammans upp till Nordby, jag skulle köpa ett par arbetskor, träningsbyxor och Cola Zero till Daniel. Kom hem med allt plus en klocka! Är så nöjd med min klocka så det inte är sant, vit och stilren. Precis så som jag vill ha den.
 
Nu har vi sovit lite middag, även jag så nu sitter Molly och kollar på I drömmarnas trädgård och äter banan och jag passar på att sitta vid datorn lite. Ikväll blir det Hoppis och Skuttis för min del, sen lite slappetid i soffan efter träningen. Känner att jag är på gång nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0