Min dag

Idag var Molly hos sin lillmoster hela dagen, sista dagen. Sen är det ju dagis.Tjugo i nio föste jag ner stora vagnen ner för våra trappor. Tur för grannarna nedanför att jag slipper göra de tidigast halv åtta hädan efter för det låter en hel del :p Vi gick sakta, sakta mot Bella. Var så trött och Molly satt i vagnen utan gnäll och skrik och det var så tyst. Så skönt. 8:58 var vi framme så lämnade över Molly som såklart de första hon gör är att ramla på stengolvet. Som tur va gick det bra!På jobbet var det lugna puckar, tråkig dag. Nästan ingenting att göra, då går dagen så segt! Skulle gått på Hoppis och Skuttis men kom inte ifrån jobbet förens fem över halv så skulle inte hunnit så fick skippa den denna gång :(Kom hem och möttes av en superglad Molly som kom springandes mot mig med öppen mun (hennes pussmun). Daniel berätta att hon ramlat två gånger redan sen klockan sex då dom var hemma. Vet inte om hon ramlat hemma hos Bella men det har hon säkerligen gjort. Strax innan läggdags ramla hon rätt in i dörrkarmen med ansiktet. Ajajaj! Men hon är så lik mig upp i dagen! När jag var lite ramlade jag JÄMT. Jag kunde stå rakt upp och ner och helt plötsligt bara ramla. Därav smeknamnen Stenkrossen som jag fick när jag var liten ;) Nej nu börjar jag få kramp i armen för dålig ställning av armen, skriver från mobilen nämligen. Är på väg att slutna mina ögon för att inta natten. Trött! Måste vara pigg för jobb 8-19:30 i morgon. Avslutar med en bild från i morse på väg till Moster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0