Lite nytt

 
Redan vid tio så åkte jag, Molly och Ajka upp till köpcentret. Var i behov av ett par ordentliga gympadojjor. Jag har ju nu på sistone fått så ont i smalbena när jag hoppat och haft mig så var på tiden att jag fick köpt ordentliga sådana.
 
Med oss hem kom även lite annat som ett par örhängen och solglasögon till miiiig. Köpte även ett litet påskägg som Molly ska få på påsk med lite god frukt. Sen köpte jag även ägg som man hänger i ris vid påsk, fattas bara lite fjädrar nu och små kycklingar.
Vi får ju börja fira påsk nu när Molly har blivit stor.

Kommentarer
Postat av: elin23

Har du sett de fina vårskorna från Kavat som bla. ellos har fått in? Sjukt fiina och såna ska vi köpa till vår dotter när våren är här för att stanna. Ser ut som mini converse men ger bättre stöd för foten, finns röda, rosa, marin och svart. Ville bara tipsa :)

Svar: Nej det har jag inte gjort. De måste jag kolla in. Tack för tipset!
Josefine Eriksen

2013-02-24 @ 16:07:26
Postat av: Lena

Äntligen riktiga skor att stå och gå länge i.
Du behöver det.
Snygga va dom oxå :-)

2013-02-24 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0