Jag ber om ursäkt!

Vilken dålig uppdatering det varit här då! Jag har jobbat, visserligen slängt in ett inlägg under dagarna men igår var jag ju ledig. Då var jag med Molly nästan hela dagen ♥
Vi var på låångpromenad på en 8km. Duktiga jag :)
 
Vi beställde hem sen mat från Asian Town, måste vara ett va Strömstad bästa matstället. Grymt gott! Skulle kunna leva på de! Sen när klockan var runt fyra börja jag få lite huvudvärk, gick då inte över så när klockan var fem sa jag till Daniel att jag måste få sova en stund så den försvinner. Så Daniel tog Molly och jag sov till halv åtta (!!!) Vaknade när Daniels kulle lägga Molly. Vaknar jag upp utan huvudvärk? Nej utan med en jädra MIGRÄN! Helvete! Dricker lite vatten, inga huvudvärkstabletter finns hemma så tappar upp ett varmt bad, har vatten på det varmaste och det blir lite bättre. Försöker äta lite glass men blir inget bättre av de så lägger mig igen vid halv nio och somnar för natten. Klockan sex vakna Molly för lite mat och somnar om till sju, likaså jag. Såhär mycket som jag sovit har jag nog alrdig gjort sen Molly kom till världens. Skönt! Nu har jag ingen migrän eller minsta huvudvärk heller!
 
Blir att gå till apoteket och köpa värktabletter idag iallafall, det är en sak som är säker! Sen funderar jag på de här med migrän, innan jag fick Molly hade jag sådana här anfall väldigt sällan, kanske en gång per år. Sen Molly kom har det vart en gång i månaden.
 
Jag är väldigt stel i kroppen. Speciellt vid axlarna, skulle nog behövt en massage. Så fort någon skall massera mig, en amatör så att säga, bara lite lätt så får jag jätteont, börjar till och med gråta för det gör så ont samt får jag en huvudvärk! Det kanske ligger något där? Får fundera på detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0