Jag är DÖD

Dagen har gått helt OK faktiskt. En hyfsat snäll Molly trots en liten feber på 37,2. Jag lyckades få henne att sova i nästan en timma wiiihi! Dock äter hon ingen mat. Hon åt yoghurt i morse och lite äggröra men hon ville inte ha pannbiff med mos. Men hon äter välling. Skall vara glad för de då, bättre än inget alls!
 
Storasyster Tessan var här förut idag och lämnade min klänningar som lånade för ett par-tre-fyra månader sen. Hon lämnade även en fin bukett med tulpaner i massa fina olika färger. Tack ♥ Nya favoritblomman nu förstår ni. Synd att dom inte varar så länge...
 
Nu är jag hemmkommen från ett pass på Hoppis och Skuttis. Igår var ingenting jämför med idag alltså. Shit! Jag gick själv men det gick fint ändå. Men alltid roligare att vara fler som går. Idag var det ett Medelpass. Jag är stendöd nu, men SÅÅ skönt att få gjort de! I morgon kanske jag går på ett till pass, tror det var Styrka i morgon, Aaeeh, inte riktigt min grej men får väl träna upp de få muskler jag har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0