INSKOLNING DAG 2

Idag var det en Ännu bättre dag på dagiset. Molly gick självmant in till dagiset och började leka med alla leksaker som fanns.
Hon åt en rejäl portion med mat, hennes favorit; Lax. Sen hör och häpna, hon somna på vilan!!! Snacka om stolt morsa jag är nu eller! Visserligen sov hon bara i 45min men huvudsaken är att hon kunde sova där!
Bara ett gråt idag med, då hon ramlade av från en leksak och ramla rätt in i väggen, men annars inget.
Hon fick måla ett fint hjärta med glitter på som vi skall få ta med hem i morgon då det är alla ♥-dag.
 
Idag till middag blev det hel kyckling med sås, potatis och morötter. MUMMA! Det gick då hem hos Fröken Mus då hon gapade stort hela tiden. Lilla hjärtat :)
Ikväll åker jag själv till Hoppis och Skuttis som börjar klockan åtta, mamma och Alexandra var med igår men idag blir det bara jag. Mamma tycker det är för hårt pass och Alex har ingen barnvakt så får gå själv. Men jag fåt skippa att stretcha då Greys Anatomy börjar igen idag klockan nio! Så får fort hem och kolla och duscha snabbt i pauserna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktig du är Jossä, fortsätt så!! :D

Svar: TACK ;D
Josefine Eriksen

2013-02-13 @ 18:06:06
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0