Ingen present för mig inte

Jag är nog en av de damer som har en karl som inte lägger någon större energi på att köpa/göra/laga något till sin kära fästmö på Alla hjärtans dag. Meeeeen det får väl gå ändå! Jag körde min storasyster till mataffärer förut innan Hoppis och Skuttis som för övrigt hade det tråkigaste passet någonsin! Iallfall så svängde jag inom en godisbutik och köpte Daniels favorit chips och ett litet kort. Glad och överraskad blev han allt!
 
 
 
Gick även in i en outlet buik på vägen och fyndade dessa fodrade vantar till Mollan för en riktig billig peng!
Skall dit i morgon med tror jag och kika på regnställ, ofodrat till fröken när våren kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0