Första dagen

Idag är då första officiella dagen då både jag och Daniel är på jobb och Nollyo spenderar sin dag själv på dagis.Klockan den vaknade skitungen och vägrade somna om! Jag var mer död än levande! Herregud va jag var trött! Tack och lov bråkade inte hon med mig på morgonen utan var en snäll tjej, thank god!Och fem över åtta var vi på väg till dagiset i -9, hade trackat på mig thermobyxor som tur va så de var så gott att få komma sig ut! Frisk luft gör en pigg!Lämnade av Molly som inte verkade ett dugg påverkad av att jag skulle bege mig. Kollade på mig och sen fortsatte leka. Daniel slutar tre idag så blir en lagom dag för damen, jag själv slutat halv fem. så skall hem, göra mat till min familj sen iväg på Hoppis hade jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Va skönt att det går så bra :-)
Nästa vecka kan vi komma och hämta hem henne tidigare då om ni vill. Vi hörs om det.
Vi behöver verkligen ses ;-)
Det va ett tag sen.
Första fikan ute på altan idag :-D
HÄRLIGT !!!

2013-02-26 @ 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0