INSKOLNING DAG 4

Okej, idag var det the big Day med ett stort D. Molly skulle vara själv på dagis hela dagen. Jag körde dit henne, följde med in både jag och Veras pappa som skulle lämna. Vi satt och lekte i nån tio minuter sen var det dags att gå. Fick en puss av henne sen vinka hon av mig, då satte dom på musik så då blev hon intresserad av det i stället och började dansa så få smet jag ut direkt. Härär hemma undertiden dä jag hade "jour" så passade jag på att storstäda, skura golven och gjorde det fint så nu är det så rent och snyggt här hemma! Klockan elva så ringde jag dagiset för att göra hur det gick "nää Molly är hel cool" hon lekte på, dom hade tagit hissen upp till rummet ovanför för att gympa lite och det var så roligt så :) Klockan två började jag arbeta så Daniel fick hämta Molly. Hon hade alltså vart utan mig och Daniel på dagis i fem timmar utan problem. Så duktig!!! Och inte nog med de, hon hade sovit i 1,5timma den lilla tokern! Super stolt! Lämnade lite kort på familjen till dagiset med då dom har en pärm för varje barn med lite bilder och så för att dokumentera vad dom gör osv, så blev lite kort på oss, mormor, farmor, farfar, Exo och så. Blir kul för Molly att se pärmen ibland :)Mollys plats på dagiset, hon fick ha fjärilen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Farmors sötnos

2013-02-15 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0