Boo ♥

Hej hopp!
Vi mår allt bättre och bättre vi här hemma! Mollys feber har inte kommit tillbaka. Snoret rinner på henne och ögonflammationen är nästan borta!
Vad det gäller mig så snorar jag mycket, är röd i ögat, vaknade upp med igenvarat öga men inte blivit något mer på hela dagen. SKÖNT!
 
Dessvärre så åkte lillayster på magsjuka i förrgår morse, och hon skall åka till England i morgon. Skulle gärna vilja krama ihjäl henne men jag vågar inte ta chansen. Dock så är hon smittfri men jag vågar inte chansa!
Men lillasyster skall vara borta i 3 månader! I tre jävla månader?! Hur skall jag klara mig? Det är hon jag umgås alltid med. Hon som känner mig bäst. Hon är en bästa vän för mig ♥
Jag skall försöka fixat en webcam så vi kan cama med varandra nu när hon är så långt borta. Skall höra med mamma om inte hon och jag kan åka och hälsa på henne sen i maj ett par dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0