Ändrade planer

Både igår och idag så har jag jobbat.
Idag har jag i princip jobbar själv hela dagen, varit helt sjukt mycket att göra, men är vi få personal så är det ingenting att göra åt tyvärr.
 
Mötte upp Bella som följde med hem för att hämta lite sprit så stannan hon och myste med oss lite, vi låg alla tre i sängen och kollade på Babblarna så somnade jag, trött som bara den må jag lova!
 
Vi skulle egentligen åkt till Göteborg idag efter jag jobbar, men igår fick jag smsa och säga att vi inte kom, jag har sovit otroligt dåligt i flera nätter då Molly haft feber och haft svårt för att sova. Och eftersom jag inte åkte med till Göteborg så ville inte heller Daniel åka så vi blir hemma denna helg, blir att slappa hemma, sova så mycket som det går för till veckan är det inskolning,
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vi sakna er :-(

2013-02-10 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0