Personalfest

Igår vart den min tur att va ute på"galejen" som syster hade sagt. Vi åt på restaurangen bredvid. Jag var tråkig och tog en kebabsallad men va inte så jättehungrig så va perfekt för min del. Sen gick vi tillbaka och hade lekar som faktiskt va roliga. Ro i en gummibåt bl.a. Och kasta sega råttor från munnen längst som jag representerade för mitt lag. Var jävligt grym!

Rundade av vid typ halv ett då det dog ut, hälften var 17 år och kom inte in nånstans och hälften ville gå in på en pub där det är 40+ och uppåt som är så nej jag ringde skjuts å åkte hem...

Vakna upp och ingen bakfylla! Gött! Dock mensvärk men, sen har vår kul pajjat så va bara att beställa ny, på onsdag kommer den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0