Längesen

Nu var det änna ganska längesen jag la upp några bilder på Mollan. Inatt har det vait en "jobbig" natt, jamfört med de andra nätterna då hon sover hela natten och vaknar halv sju. Men redan klockan nio så börja hon gråta och vaknade varje kvart. Fick bära in henne till oss så sov hon där, lite bättre vaknade inte så ofta så hon fått OK med sömn. Ingen feber eller något så började undra vad som är på gång. Nu på morgonen börjar jag lura lite på att hon börjar nog bli förkyld. Lite tät i näsan och nyser ut lite härligt genomskillning slajm ;)


Men iallafall så går vi till jobb och dagis som vanligt. Skönt att det redan är fredag igen! Och jag har fått ledigt denna lördag också så ska blir så grymt gött!! Dock blir det att jag kommer få jobba några helger på rad framöver. Danne jobbar söndagen så får se vad vi hittar på. Eventuellt blir det Ikea för att köpa en köksbänk och hyllor och annat smått till att ställa bredvid den nya kyl&frys. Skrev jag inte det? Vår kyl gick sönder när jag vaknade upp efter personalfesten. Var lagom skojigt att va utan kyl i tre dagar innan den nya kom. Men snyggt är det nu iallafall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0