Det här med overaller...

Nu går det verkligen mot kallare tider alltså. Nu i flera dagar har det varit ynkla 12 grader när jag har stigit upp vid sju. Det är kallt asså. Är mycket fortare mörkt med. Men det har jag inget emot. För snart kan man sitta inne och mysa med en god kopp thé framför en bra film. Tända massor av ljus.
 
Daniel var uppe på vinden och röjde här om dagen och skicka upp ett lass med saker här nerifrån så hitta han fram Mollys overall som hon hade förra året. Den passa fortfarande men så klart är den sönder i nacken och i foten så blirändå att få köpa ny vinteroverall till tjejen.
 
Vi har ju haft en overall sen inna från Kappahl till Molly från märket Kaxs. Älskar deras overaller och jag tror bannemig att vi kommer införskaffa en sån iår till Molly. Men har lite svårt att bestämma mig för vilken färg hon skall ha. Vilken tycker ni? Rosa, blå, röd eller grön?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ska oxå köpa en kaxs overall till dottern. Blir en rosa här men tycker den röda o gröna är jättefina med! :)

Svar: Men visst är dom fina? Det lutar nog mot en rosa här med :)
Josefine

2013-08-16 @ 13:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0