05:30

Vi har nog varit otroligt bortskämda med Mollys sömn nu ett tag. Men nu får den söta ungen för sig att vakna halv sex varje morgon. Det är alldeles för tidigt!! Mina ögon är grus i. I går såg jag på film och gick och la mig redan tio och somnade med en gång. Var så trött...

Nu sitter Molly och kollar på Teletubbies iallafall och jag ligger i soffan och försöker hålla ögonen öppna, inte
Det lättaste ska jag säga... Idag blir det lite marknad här i Strömstad. Lite mysigt att gå och strosa, inte för att det finns något att köpa, bara skit som säljs men är roligt och kolla :)

Igår hämta jag ut Mollys sista paket från Lekmer efter jag jobbat. Molly blev eld och lågor när och såg det stora paketet och hjälpte snällt mamma och bära det. Hon va lite skeptisk i början mot pottan efter ett tag satte hon sig på den och då var det roligt. Som sagt, vi har ingen brådska med den delen. Men får jag bestämma så har nästa sommar vart en bra tid att börja potträna, men får se om Molly är redo då.


Kommentarer
Postat av: Lena

Nä fy va tidigt !
Ja minns att man hade konstant sömnbrist då barnen va små. När somnar hon på kvällen nu då?
Kan ni hålla henne uppe en stund till o se om det hjälper? Tyvärr funkar ju oftast inte barn så utan vaknar tidigt ändå men värt försöka kanske :-)
Kram

2013-08-24 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0