Vårskor

 
Trots att det regnar ute, blåser och är allmänt tråkigt ute har jag börjat smått gå på jakt efter vårkor till Molly. Men vilka skall man välja till henne? Skall man köra på Kavat eller kan man köra på ett annant märke som t.ex addidas? Är det lika bra för små fossingar som Kavat är?
Dessa var mina två favoriter som jag hittade inne på Ellos nu när jag fönstershoppade lite. Absoluta favoriten var Addidasen.
 
Idag har jag varit med om en sån klassisk män-ser-inte-eller-vill-inte-se. Daniel började jobbet klockan nio idag och hade Molly uppe med sig på morgonen medan jag låg och halv snoozade. Hör att Molly börja skrika för att hon börjar bajsa. Sen vart hon klar med det. Hon följer med Daniel till dörren och han stänger och låser och Molly står kvar och jag går upp med en gång och ser att hennes bajs runnit ner längs hela benet (hon har bara blöja och t-shirt på sig) och det ligger bajs på golvet. HUR I HELA FRIDENS NAMN kan man missa något sådant?
Så i med Molly i badet och fram med skurhinken. Rolig dag att starta morgonen med vill jag lova!
 
Idag skulle jag vilja ha en innedag bara ta det lungt här hemma i regnet, men vi skall till Melvin vid halv fyra och passa han i drygt två timmar. Hur nu det skall gå. Han är så mammig nu så det är inte sant. Men hoppas att de går lite bättre idag när vi är hemma hos dom än förra gången då han grini nonstop :P

Kommentarer
Postat av: Lena

Hade det inte varit för Molly hade man gärna velat lämna kvar allt i blöjan hela dagen och sen låtit han ta då han kom hem :-D spela lite dum o sagt förvånat
- Nä va säger du !?? Har hon bajsat? Oj d såg ja ej
Skorna är fina, personligen tycker jag inte alls man måste ha kavat på alla skor.

2013-04-15 @ 13:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0