Studsmatta

Vi hade en playdate hos storasyster i morse. Vi var där redan nio och då gick familjen fortfarande i pyjamasen. Jag klädde på Minea kläderna i samma färger som Molly. Så tog Minea Mollys hand och sa: Titta! Vi är tvillingar!
 
Dom monterade upp en studsmatta igår. Minea fick den i 3års present då hon fyller år i morgon. Alla barnen älskade den. Melvin blev dock lite tjé på'tt ganska snappt och velade om att vara där och inte. Medan Molly studsa omkring för fulla muggar.
 
Sen vart det dags för de vuxna att hoppa. Ner med alla ungar sen in med mig och Tessan och jösses vilka höjder vi kom upp i! Melvin och Molly stod nedanför och störtgrina och Minea skrek; JAG VILL OCKSÅ HOPPAAAAAAAA!! JAG VILL OCKSÅÅÅÅ! Haha!
 
Nu har vi precis kommit hem, Molly fått en smootihe och kollar på Pippi Långstrump den teckande i sin fotölj med napp och snutte. Nu blir de lite sova för damen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0