Små saker

Detta är de små saker som uppskattas när man känner sig inte helt okej. Daniel fick med sig en fin blomma igår från dagis som Molly fårr hjälp med att göra av fröknarna.
Hjärtat från alla hjärtansdag som hon gjorde hänger fortfarande i vårt fönster dock har påskkycklingen fått åka upp på vinden men den tas fram nästa påsk!
 
Halv fyra vaknade Molly, och Daniel erbjöd sig själv att ta henne trots att jag inte jobbar idag, vet inte riktigt vad som hände där men Tack, när jag sen vaknade helt jag och Molly vid sju vart jag superpigg! Så skönt!
Nu håller vi på och gör oss i ordning, skall ut på stan en sväng, leka lite på lekplatsen och bara mysa. Låta Daniel sova. Hade hoppats på sol idag så vi kunde grilla för första gången här hemma men är mulet och regnet kommer garanterat snart. Happ happ! Nej nu skall vi bortsta våra tänder. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0