Shopping och magont

I morse när jag vaknade mådde jag såå dåligt, ont i magen och mådde illa. Var längesen jag mådde så illa. Illamående from hell it was. I med lite hallonkräm i magen i hopp om att det skulle blir bättre men blev inte så bra. Så fick bita ihop.
Vi tog på oss kläder och gav oss ut till bilen i regnkläder då det regnade härligt!  Blev lite bättre när jag fått luft med men magonten försvann inte och sitter kvar än. Usch.
Men iallfall så köpte vi skor till Molly, och hon är då inte lätt att ha med och göra; skrek och sprang iväg ut ur butiken, vart helt svett när vi gick där ifrån.
 
Men sen åkte vi vidare till Lindex köpte överdragsbyxor, där inne var hon lite lugnare, hon behövde ju inte prova något där. Blev inget köp av blommor på¨Växtriket idag, dels tappa jag suget när det var så tråkigt väder och dels för att jag mådde piss. Efter vi kom hem från alla våra ärenden vart jag helt slut och kunde knapt bära lilla :(
 
Men nu sitter vi här hemma efter haft besök av Bella samt vart och hälsat på mor & far på en kopp thé. Snart är det läggdags för Mollan och jag skall vänta på Daniel skall komma hem när det nu blir, tills dess skall jag borra ner mig i soffan med en stoooor kopp thé i detta mysvädret och kolla på något dåligt på TV!
 
Ett par redan använda gummistövlar som fick drunkna i massa vattenpölar här på parkeringen
 
Grymma vårskor. Skall nog även dit på söndag och köpa ett par vårskor till då de har 20%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0