Planer

Igår fick jag ett ryck och gav mig ut och sprang när de småduggade lite. Sprang en minirunda då jag inte har bästa kondisen men fy sjutton för grodor/paddor det var där! 15 stycken räknade jag dom till, och fy sjutton va äckligt. Livrädd? JA! Iallafall så när jag kom hem mätte jag sträckan jag sprungit och det var 1,4km :) Kände mig så duktig.
Känner mig ännu duktigare idag då jag följde med Bella ut till spåret efter jobbet. Blött var det men jag spran hela 2km! Aldrig sprungit så långt förr, enklapp på axeln till mig.
 
I morgon är jag ledig och då har jag lite planer för vad vi skall hitta på. Tror Bella ville följa med om vi har turen med oss
 
» Mäta Mollys fötter och ev. köpa vårskor samt stövlar
» Köpa överdragsbyxor
» Köpa blommor och planera ute
» Köpa jordgubbsplantor om de finns!
 

Kommentarer
Postat av: Lena

A du är duktigt :-)
Med att jogga menar jag, själv va jag glad att jag tvingade ut mig i trädgården och kratta lite ;-)
Då blir det lite bilder på dina blommor du planterat då ;-)

Svar: Blev inga blommor :(
Josefine Eriksen

2013-04-18 @ 00:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0