Minea 3år

 
Har haft en superduper mysig dag hemma hos storasyster med familj. När vi kom dit var redan min mormor och min ena morbror där strax därefter kom mamma, pappa och lillasyster.
Molly var lite blyg men det släppte efter ett tag. Det bjöds på kaffe och god gräddtårta. Till småbarnen (Melvin och Molly) serverades konserverad persika, men det gick inte hem hos Mollan, självklart skulle hon få tårta! Vi var ju på ett kalas!
 
När alla hade åkt hem stannade vi kvar och Bella så vi gick allihopa ut och flög Mineas drake som hon fått av oss. Shit va kul de var! Och så högt den flög! Det var ju görkul, skall nästan köpa en själv ;)
Sen så hoppade vi studsmatta med alla barnen. Jag kan säga såhär; att Molly kommer somna gott ikväll iallafall för jösses som hon har strungit och lekt och haft sig. Härligt att se! Trots att det var blött igräter, lite småkyligt så har det varit en kanondag!
 
Nu har vi intagit myset här hemma. Molly sitter i fotöljen och ser lite på barnprogram och jag passar på och bloggar, Daniel har fortfarande inte kommit hem från jobbet. Attans, jag som tänkt åka snabbt till Norby innan de stänger utan Molly för att kika på album med Bellan.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis Minnea !!
Mysigt det ser ut, längtar tills vi ses

2013-04-14 @ 23:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0