Hämta hem från dagis

Idag när jag jobbade så ringde det i mobilen - Dagis. Åhnej, Molly hade spytt i hallen när de var på väg ut. Kunde varit någon hon satt i halsen, de visste inte men de ville vara på säkra sidan och att jag då skulle hämta henne. Egentligen är det Daniels vecka att gå ifrån jobb men jag skulle ju sluta om en 1½ timma så då kunde jag lika gärna hämta henne. Hon var pigg som en piggelin när jag kom, var ute och lekte i sandlådan och var så glad när jag kom så.
 
Så nu hoppas jag att det inte kommer något mer så vi slipper detta elände, jag som hade tänkt åka och mäta Mollys fötter, köpte lite vårskor och ett par gummistövlar till samt fleecebyxor. Men det blev ingenting med det!
Jaja, sånt som händer. Nu sitter älsklingen och kollar på I drömmarnas trädgård. De tog ju bort avsnitten som var på svenska på SVTplay som var super bra att starta. Men nu får vi ta youtube som bara finns på engelska. Så är ute och raggar avsnitt på svenska istället som man kan bränna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0