Ensam på jobbet

Både igår och idag jobbar jag själv, med avlösning för rast och eventuellt kisspaus. Är så ensamt!Molly har inte spytt något mer sen dagiset igår, inte eller från andra änden. Pigg som bara den och äter med god aptit. Ringde dagis och förvarna dom att vi kommer i morse men dom ville inte att hon skulle komma? Det kan ju va magsjuka, man vet aldrig. Men alltså dagisfröken berätta att Molly hade haft fingrarna i halsen sen några sekunder efter spytt upp mellanmålet som just hade intagits. Det kallar jag ju inte att de kan vars magsjuka men, är bara att respektera!Molly har nästan alltid haft fingrarna i munnen och pillat, fått kräkreflexer, dock aldrig spytt av de men nu fick hon la ner dom längre och spydde.Så de va ju bara att ringa hem Daniel som var lagom glad att få åka från jobb så jag gick gå till jobbet. I morgon är jag ledig och Danne är eventuellt ledig fredag så Molly fick inte gå många dagar på dagis denna veckan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0