En vän ♥

Alexandra, min vän, min typ arbetskollega, Mollys gudmor ringde till mig på jobbet förut idag och hade läst mitt förra inlägg om att Molly ska gå länge på dagis i morgon så erbjöd hon sig att hämta henne efter hon slutat klockan 3. Hon ska hämta sin dotter först och sen cyckeln så ska Molly få åka cykel tillbaka. Tack snälla älskade du! ♥
 
Hon följde med mig idag när jag hämtade Molly så hon vet vart man går in och så. Molly var ute och lekte när vi kom och var så trött söten. Men inte ville sova när vi kom hem. Så hon satte sig i sin nya fotölj och fick kolla på I drömmarnas trädgård medans jag lagade maten. Kokt lax med potatis och romsås. Mums
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Allt för er!! ❤ Man får ju hjälpas åt i den mån man kan och imorgon passade det ju jätte bra! :)

2013-04-02 @ 19:52:04
Postat av: Lena

Jag är så glad att du har fina vänner runt dig :-)
Skönt för Molly att komma hem lite tidigare och det kändes så trist att vi ej kunde imån men nu är jag glad igen ;-)
Vi ses kanske på fredag då.

2013-04-02 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0