Directly from London, U.K

 
När min söta rara lillasyster kom hem från London hade hon med sig presenter till oss. Tyvärr bara EN present till mig :O Skall ta mig ett rejält snack med henne sen angående det.
Men iallafall så fick Molly en supersöt sommarklänning, samt en t-shirt med One Direction på.
Och till huvudpersonen själv fick jag ett linne med Justin Bieber på. Dock liiiiiiite lite för liten men kan växa i den senare. För de som är intresserade och för anteckningar kan jag berätta att jag inte direkt är ett fan av Bieber. Gillar väl kanske två-tre låtar han gjort. Men Daniel bokstavligt talat HATAR honom så då bär jag mer än gärna denna tröja :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Molly!!
Spring genast och tvätta munnen :-D

Säger jag som inte fattar all hysteri, va har han gjort stackarn?
Varför detta hat av många?
Han har tom blivit mördad i någon serie jag såg
Fattar noll

2013-04-15 @ 22:43:05
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

tröjan på översta bilden är ju helgrym :)

Svar: Eller hur :)
Josefine Eriksen

2013-04-17 @ 23:12:34
URL: http://mammajennica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0