Damn!

Känner att jag klätt Molly med högsta känslan för stil idag, eller vad säger ni?
 
Haft en bra dag med Agnes och Cecilia. Barnen sov middag gott på var sitt håll. Cecilia i sin vagn och Molly i min säng och båda somna på ett par minuter så då satte vi oss mammor och tjöta lite.
Tog en tur ner på stan där det blåste STORM! Shit eller, tog varsin kaffe i vanlig ordning så fick lite varmt i kroppen och barnen åt smörgåsar.
 
I morgon lämnar jag Molly halv nio för att jobba nio till halv sju. Blev tillfrågad om att jobba stängning och då ställer älskade svärmor och svärfar upp och åker hit och hämta upp Molly vid halv tre och tar hem henne så vi får jobba tills kväll. Passar bra både för dom och för oss. Jag är ledig både onsdag och torsdag denna vecka. Onsdag är ju röd dag. Blir en slapp vecka för Mollan denna vecka, tur att den infaller på hennes långa vecka på dagis!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja du josse ! ;-)
Lite djur,lite fläckar/prickar(oxå från djur) o hjärtan, hon älskar ju exo så varför inte :-D
Mys med farmors hjärta imån

2013-04-29 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0