Walking zoombie

Idag är jag tröttare än tröttast. klockan sju kom Daniel in med Molly. Gaah och hon ville inte ligga still i sängen och leka. Så fick ta på mig en halvt leende och gå upp. Sätta på TV på Vakna med the voiceoch dyka ner i soffan. Men Molly ska pilla på ALLT! Stereon, lampan, eluttagen, ja allt! Ingen lugn stund får man.
 
Vädret ute är grått och mulet ♥ Så vi ska ta på osskläder och packa ner regnkläder och ut på en promenad till stan efter Molly har ätit frukost. Molly va bra sugen på mina ägg som jag åt förut. Någon som vet om man kan ge ätt till henne när hon är 8månader?

Kommentarer
Postat av: Zara

Så länge man mosar dom borde det ju gå. Ta en liten klick smör så blir dom litemjukare också :)

2012-09-04 @ 12:43:49
Postat av: Alexandra

Det går alldeles utmärkt att ge ägg till henne! Det Innehåller massa nyttigheter som bara är bra! :-)

2012-09-04 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0